- Den personlege relasjonen har alt å seie
Familien Konstali-Lødemel i Stryn har fleire ulike byggjeprosjekt bak seg. Dei veit alt om kor viktig det er med ein personleg bankrelasjon.
– Det er rådgjevaren min, Aslaug Valaker, som er banken for meg, seier Jarle Konstali-Lødemel, kunde i Sparebanken Sogn og Fjordane.
Best på tillit og omdømme
Denne veka kom resultata frå EPSI Rating Norge si årlege kundeundersøking i bankbransjen, og Sparebanken Sogn og Fjordane tronar på førsteplass blant anna når det gjeld tillit og omdømme. Lødemel er klar på at dette er viktige punkt også for han.
– Når den personlege relasjonen fungerer så bra, så ser eg ikkje noko grunn til å byte bank. Sjølvsagt påverkar pris og vilkår, men når det er på plass, så har den personlege relasjonen alt å seie, og det trur eg mange kjenner seg igjen i, seier Lødemel.
– Det er svært kjekt å få slike tilbakemeldingar frå kundane. Som bank jobbar vi kvar dag for å skape tillit, og det er veldig hyggeleg at kundane er fornøgde med den jobben rådgjevarane gjer, seier Aslaug Valaker.
Best på tillit og omdømme
Denne veka kom resultata frå EPSI Rating Norge si årlege kundeundersøking i bankbransjen, og Sparebanken Sogn og Fjordane tronar på førsteplass blant anna når det gjeld tillit og omdømme. Lødemel er klar på at dette er viktige punkt også for han.
– Når den personlege relasjonen fungerer så bra, så ser eg ikkje noko grunn til å byte bank. Sjølvsagt påverkar pris og vilkår, men når det er på plass, så har den personlege relasjonen alt å seie, og det trur eg mange kjenner seg igjen i, seier Lødemel.
– Det er svært kjekt å få slike tilbakemeldingar frå kundane. Som bank jobbar vi kvar dag for å skape tillit, og det er veldig hyggeleg at kundane er fornøgde med den jobben rådgjevarane gjer, seier Aslaug Valaker.